Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

sommarn är här

Nu har bloggen legat i ide allt för länge, men har man ingen lust att blogga är det ju ingen idé. Jag lever och mår bra iaf! Va sjukt längesen jag skrev, kan ju inte uppdatera om allt men jag är numera förlovad:), bör i underbara Göteborg, har börjat jobba extra/sommar på Forex, en av mina fina vänner har fått barn, vi är sugna på tomt eller hus, jag tentar lite, är fortfarande kär å galen i världens bästa kille!! Så livet är rätt nice. Planer för sommaren är mest jobb (tyvärr), hade velat ha en ordentlig semester men det får bli en annan gång. V30 ska vi upp till Tvestjärten å gotta oss iaf sen väntar Barcelona i slutet av augusti, det ska bli sjukt kul!!! Sola, shoppa, äta tapas å dricka sangria i 5 dagar:) så här var en liten update iaf, vet inte hur man lägger in bilder via mobilen än men det kommer kanske. Nu ska jag försöka snarka ikapp med min älskling. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0