Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Helgens bravader


Blogg.se vill inte ladda upp fler bilder förtillfället så ni får vänta lite.... Hej förresten!! Det är söndag å kl är snart 13, ni alla ligger väl å sover där hemma nu. Skönt för er!! Jag är hemma å slappar idag, ska plugga med. Ngan åkte å sjöng kareoke med några kineskompisar men jag fick så snällt stanna hemma å plugga, lika bra eftersom det blivit rätt sent i helgen. I fredags var vi på en avskedsfest för nån kille (hade aldrig ens träffat honom innan), det var all japanskmat (sushi och annat) och drick (öl och sake) för 58 kr! Helt galet!! Jag som inte äter sushi var ju lite skeptisk men det fanns massa god mat där till mig med, åt bla potatismos haha. Potatis var ju en sak som jag skulle sakna mest, i matväg alltså, annars är det ju Stian:) så jag är glad att jag lyckats äta lite potatis ändå. Eftermiddagen åkte vi till en bar som heter Helen´s. Skit trevligt ställe!!Det bästa med att vara utomlands är att alla människor är så otroligt trevliga, man pratar med alla. Träffade en riktig stropp, han var såklart svensk haha men alla andra var jättekul. Igår var det ju lördag, tog det rätt lugnt på dagen och sen åt vi italienskt till middag. En middag med sallad, soppa, bröd, pizza/pasta/risotto och en efterätt kostade 50 kr där!!! Och nu har ändå fredag å lördagens middagar varit riktigt dyra om man jämför med hur vi brukar äta, men man får unna sig:) Alla tjejerna var trötta från fredagen så dom gick hem efter, utan jag å Ngan såklart:) Vi gick till ett ställe som heter Lush. En trevlig bar det med, satt å snackade, drack daquris och rökte vattenpipa. Jag tyckte inte det var så gott, vi beställde äpple-smak men fick nog ros ist... Nu ska jag gå iväg å köpa nåt att äta, första gången jag gör det själv, ska bli spännande. Jag pratade med älsklingen å lillfisen igår med på telefon, fy va jobbigt det var! "Malin, jag saknar dig" Höll på å dööö! Idag ska vi prata på skype med, saknar ihjäl mig efter dom! Bara 99 dagar kvar tills min puss kommer hit:D Matdax var det ja, å sen plugg. Ha det bäst!! Puss å kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0