Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Nihaooooo

Nu är jag på plats i Beijing. Kom hit igår, klockan är 22.25 nu och vi ska sova på en lördag. Japp ni såg rätt, jag gick och la mig tidigt igår med, helt slut efter resandet och allt letande efter boende. Kineserna försöker blåsa oss på pengar men det går vi inte på. Ngan har en väldigt snäll kompis som hjälper oss. Vi har kollat in skolan idag, den ser helt okej ut faktiskt. I natt ska vi sova på ett hotell vid kompisens skola och sen imon åker vi taxi till vårat ställe. Vi hittade ett ställe, 4 busshållplatser från skolan som va okej. Vi får varsitt rum, toalett, kylskåp, skrivbord och en liten soffa. Kostar typ 2100 i månaden inkl internet då, per person. Vi hade3 väl hoppats på billigare men det får gå. Gick omkring igår med massa olika agency´s och dom skulle ha mycket mer betalt och sen fick man betala för 1 extra månad, plus att man inte kunde hyra mindre än 6 månader så vi hade fått betala för 7, fast bott där i 4½. Inte okej! Min mage håller sig väldigt bra än så länge trots massa kinesmat:) Vi har ätit väldigt god mat. Det kryper i hela kroppen eftersom jag inte fått shoppa något ännu haha. Vill bara åka till marknaden. Fick mitt kinesiska nr idag med +8615201272879 och på det kan jag sms:a till Sverige så det är bara att höra av sig nu. Facebbok är spärrat därför kan jag inte gå in. Men Ngan har ett program så man kan komma runt spärren så jag ska fixa det:) Dessa kineser alltså... Nu är det dax för sängen. Hörs snart igen. Ta hand om er.
Älskling, jag saknar ihjäl mig!! Skynda dig hit!
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0