Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Bästa bästa fyller år idag, GRATTIS!!

Jag vet att jag är kass på att blogga men jag har mina anledningar. Enda anledningen till att jag har tid nu är för att jag är sjuk. Feber å sånt, inte nog med att jag måste gå i skolan idag (lördag!) och söndag så har jag feber med. Det suger, japp! Annars när jag inte är sjuk så går jag i skolan, mest hela tiden. Såhär flitig student har jag aldrig varit, vet att alla vuxna tycker det är bra, ser inte mina vänner som vuxna ännu haha, men det är faktiskt lite tråkigt att vi inte hinner med så mycket annat. Vi går tills torsdag i skolan sen ska vi ha lov å då ska vi ut å resa :) Beijing-Shanghai-Zhouzhang-Hangzhou-Ningbo-Beijing :) Niiiiiice! Det jag ser mest fram emot är såklart att träffa alla som är kvar i Ningbo igen, kommer bli awsome!!!!
Idag fyller världens bästa lillebror år, 22!! Grattis! Önskar sååååå att jag kunde vara på EAT och fira det med er alla men ni kommer ha grymt kul iaf, det vet jag. Har ju sett gästlistan:P
Ha en bra helg mina vänner, nu ska jag sova under täcket fast klocka bara är 16 här. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0