Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Vissa människor borde f*n inte ha körkort!

Lilla söta bilen har blivit påkörd... Skulle stanna för min skåning skulle köpa hårspray, va nog på ICA på Kungsmässan i ca 4 minuter, då kör en jävel på bilen! Som dessutom ska säljas, fan fan fan. Jättestor vit repa på min blå bil! Han som kört hade lämnat en lapp "råkade tyvärr repa upp din sida", va fan! Han hade lämnat mobilnummer med.... snällt! Brevid min bil satt en snäll man som tur va, han hade skrivit ner bilnumret med, om han gav fel nummer. Han kunde va vittne med om det behövdes för han hatar smitare, å det gör jag med! Dyrt jävla hårspray! Pappsen skulle ringa upp snubben som kört så jag slipper det, tur är väl det antar jag haha. Ursäkta alla svordommar....

Nu är jag hemma å dricker en drink med min P, gott! Behövs för att lugna ner mig lite haha. Ojoj va arg jag blev. Ikväll ska vi till stan, äta något gott från ett matstånd, dricka lite, kolla folk å mysa:) Det är ju det där Kulturkalaset nu, får väl se om det finns några öltält kvar eller om man får gå till en bar kanske. Oavsett så ska jag surpla cider:) Love it!
Hoppas alla sköna får en trevlig kväll! 

Puss å kram
Ses på stan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0