Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Världens sämsta bloggare -ME!

Ojoj nu va det verkligen längesen jag skrev här. Så jag e väl värlens sämsta bloggare, ska bättre mig haha. Hoppas alla har haft det lika bra som jag:) Fösta semesterveckan klar, den va nice. Nu har jag legat sjuk ett par dagar, såå tråkigt. Men nu börjar det bli lite bättre iaf. Jag har hämtat mitt nya pass idag, säger bara fyy fan! Vet inte hur jag ska komma in i Kina ens med det passet haha. Förra va ju ganska bra faktiskt, iaf för å va passkort. Men nu, jisses va hemskt!

Björn Rosenström va grym förresten! Vi va sjukt svettiga:) å en liten sovenir fick man med sig med, se nedan:)



Det va myckt tjat denna dan, att jag inte fick gå ut i mitt nya heta linne. Då skulle jag nämligen få gå 10 meter bakom älsklingen å hans kompisar. Dom gillar ju inte Björn. Konstiga människor:) Visst är vi fina förresten:)?

Nu är det inte långt kvar till älsklingen ska åka, han åker ju 2 veckor innan mig. Sjukt jobbigt, men vi ska klara det! Eller hur baby?! Kärlek övervinner allt! Älskar dig över allt annat...

Nu ska jag göra lite nytta, är en duktig (sjuk) hemmafru, tvättar å tvättar. Det är inte ens mina kläder, snällt va:)


Have fun
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0