Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Mitt händelserika liv!



Vaknade efter 9, upp å kolla tv å äta vanijyoghurt, gottit. Jag har nämligen världens tröttaste pojkvän, så han som ett par timmar till. OS hela dan idag, nu pågår tennisen, grymt spännande faktiskt. Jag har lärt mig att uppskatta fler sporter nu sen jag blev ihop med en sportdåre:) Efter tennisen är det fotbollsmatch, Sverige - Tyskland. Det blev indiskt till lunch idag med, lätt å laga, gott å äta. Men puh nu är man mätt, gara masala å nanbröd.
Det är ju fredag idag, gott. Det blir en slappdag å kväll. Skönt ibland. Måste försöka spara lite pengar till resan iaf, det har väl gått sådär än så länge haha. Jag är bäst på att bränna pengar, inte spara dom:) Men dom e ju till för att spenderas, lr hur?! Gud så spännade mitt liv är idag:) Därav rubriken....

Nu ska jag försöka sno åt mig en puss:)

// Smulan


Sara, Kläm är Patriks kompis. Han heter Anders haha. Du har nog träffat honom hos Turbo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0