Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Lugg eller inte lugg? Det är frågan....

Puh vilken jobbig kines som jobbade på konsulatet idag, han va en liten arg sak. Slängde ut mina papper igen, "du måste ha kopior"! Jaha då fick man försöka hitta en kopieringsmaskin där på grönsakstorget, tur att universitetet hade ett bibliotek där. Sen va han übertrevlig! "Lycka till med studierna i Kina" haha ... Sen va det dax för sprutorna, ajajaj min arm gör fortfarande ont!

Sitter i soffan nu med en helt färsk Glamour, love it! har ätit thai till lunch nu med, mumma:)
Nu ska jag läsa om alla hösttrender. Jag ska göra en "bok" med masa bilder i på kläder som jag ska köpa eller sy upp i Kina. Känner mig som ett litet barn när jag sitter här med sax å lim igen haha.

Ikväll väntar RIX fm festival med Sara! Det är ju det såkallade "Kulturkalaset" nu, vilket var väldigt kul innan det bytte namn å tog bort alla öltält! Men vi får väl ge det en chans idag då. Sara vill ändå bara se Bengtzing å Måns så:)

Nu är det snart dax för det efterlängtade frisörbesöket, kan inte vänta mer nu. Håret skriker efter en sax! Jag är sjukt sugen på att klippa lugg nu! Har varit det ett tag men jag är aningen feg, kommer jag orka göra iordning den varje dag, tvek!! Men man måste våga lite.... Åh beslutsångest! Vad tycker ni?? Hjääälp! :)

Pussa
Malin

Kommentarer
Postat av: Anna-Lisa

jaddu hjärtat! jag tror du kommer att passa i det... men du e ju såå söt i allt:) puss ses snart

2008-08-13 @ 16:57:19
Postat av: Anna-Lisa

2008-08-13 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0