Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Onsdag

Onsdag idag, två veckor kvar nu tills jag åker. Det känns helt overkligt att åka så långt bort, framför allt vara borta så länge. Jag kommer längta hem å sakna alla här hemma absolut men hade det inte varit för att jag har en sån underbar pojkvän hade det inte varit lika jobbigt att åka. Sina vänner å sin familj saknar man, men på ett annat sätt. Patrik däremot, får tårar i ögonen bara jag tänker på att jag inte ska träffa honom på 20 veckor typ! Det är sjukt lång tid, men det är once in a lifetime så jag måse åka. Jag vill åka men jag önskar jag kunde ta med honom:) Det hade varit myspys. Men tänk så stark vår kärlek är när jag kommer hem igen. Åh oj va vi kommer längta dit, just nu är det svårt att börja längta, jag saknar mest nu. Men jag lovar älskling jag ska börja längta med, tiden går nog snabbare då... Du har bara varit borta 2 dagar! Undra när jag ska börja sova ordentligt egentligen?! Mardrömmar 3 nätter nu å sover dåligt gör jag med. Ikväll ska jag piggas upp av min fina Sara, vi ska kolla tjejfilm, hmm undra om de är så bra egentligen haha. Då kommer la jag storböla, jaja det behöver man ibland med.

Ska sova hos älsklingen i natt, saknar allt där. Det kommer känns knepigt att sova där själv
men ändå skönt å vara själv lite. Älskar familjen men gott å va själv med.

Jag ska iväg med lillebror sen med å köpa present till pappa, han fyller år på lördag.
Min bror är världens snällaste typ, honom kommer jag sakna massa!

Älskling, om du läser detta, Du betyder allt för mig! Älskar dig!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0