Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Helgrapport


Söndagsmys med Sara å Johanna i stan idag, mådde väl inte så bra men trevligt å träffa brudarna:)

Lagade indiskmat till min älskling med, en succé faktiskt...
Nu har jag precis kollat på en ny serie på femman, Greek. As bra! Collegeserie från USA :)

Igår blev inte riktigt som jag hade tänkt men kul ändå:) Först förfest hos Alicia med Vickis å Annie, niice!




Alicia å Annie

Kvällen avslutades på Dubliners med älsklingen, annorlunda men ändå kul haha.

 



Jag å Kläm



En väldigt packad Turbo å så min älskling:)

Nu städar min duktiga man å jag bloggar, kollar tv å äter chips. Det ska va jämnställt va? :)

Love
Smulan

Kommentarer
Postat av: Sara

vem är Kläm???

2008-08-15 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0