Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Tisdag, min favoritdag

Tisdag är min favvodag för då är min babe ledig, man får passa på å mysa då innan han åker. Bara 2 veckor kvar nu, suck! OS hela dagen, nu sitter vi i soffan å glor på fotbollen, usch va många skador för våra svenskar.... Men dom e duktiga iaf:)



Ikväll ska vi frossa, massa gott! Räkor å kräftor, bröd, majo å heta ada (sås) ska det bli, mums! Lite vitt vin med kankse, det är ju nästa ett måste! Ska gå å handla snart, gott gott! Måste bara få upp älsklingen ur soffan, mission impossible... typ!
Imon ska jag till konsulatet å fixa mitt visum, lite seg... va å tog ett sånt där passkort igår, guuud va hemskt det va! 70 kr kostade det dessutom, rena rånet! Sen såg man ju mongo ut med, jaja hoppas kineserna ser att det är jag på konsulatet iaf:) Dax för mina två sista sprutor imon med, ajajaj. Det brukar göra ont när man fått en, nu ska jag ta två!


Have a nice day sweeties!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0