Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Sun...?

Tentan igår kan gått hur som helst asså, som vanligt typ... Men nu hoppas jag verkligen det gick hem, pallar inte den mer nu. Igår åt jag så mycket räkor, puh. Min mage är riktigt arg på mig:) Den blir det av räkor ibland.

Fredag idag, niiice. Solen skiner å allt är kanon ju.
Tvätta lite så man har kläder till ikväll med...
Spännande längdhopp idag, det ska ses! Kom igen nu då Klüft!
Lunch med Älsklingen å hans föräldrar sen med.

Ikväll blir det lite partaj med alla vännerna innan avgång ut i världen.

Jag
Patrik
Sara
Turbo
Johanna
TT
Vickan
Filip
Elin
Johan

Middag på chez amis å massa dricka sen utgång:)

Kommer sakna alla goingar!
men mest min P...



Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0