Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Regnig tisdag

Trist med regn, fast lite mysigt iof:) älsklingen sover fortfarande men jag är uppe tidigt som vanligt. Nu har jag bestämt mig, det blir lugg! Sjukt nervös bara haha men det ska nog gå bra..... Måste hitta nån hipp frisör nu med som kan göra det coolt, ingen old lady ska få klippa luggen iaf! :)

Fick ett telefonsamtal nu som jag hoppades att slippa om Nellie. Helt oskyldig, stackarn! Idag går mina tankar till Anna å Marcus, stackars dom å lilla Nellie! Nu är det bara å hoppas att det är "lindrigt".... en muskelsjukdom är en hemsk sjukdom, lilla plutten! jag håller tummarna....

Kramar till er

Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0