Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Lycka

Åh jag är så lycklig:) Pratade med min älskling i natt, lycka lycka lycka:)
Jag va ju lite full haha men va skönt å höra hans röst igen, det va ju en vecka sen sist.
Nu har det gått 1 vecka som sagt, bara 19 kvar tills vi ses igen:) längtar!

Vilken grym helg jag har haft, as kul faktiskt. I fredags hade vi först kalas för pappsen
 med släkten. Efter lite vin där så åkte jag till Jossan som oxå fyllde år.
Där blev det ännu mer vin å Singstar. Hade bortamatch med, hos Johanna.
Igår sen så hade Sara anordnat en statskamp i stán.
Det va riktigt lyckat! Vi va tre lag, mitt lag kom på andra plats men vi borde ha vunnit! :)
Massa lekar å tävlingar i stan å sen mat å fest i Torslanda. Ännu mera vin... 
Vi hade verkligen trevligt, blandat med folk från Gbg å Lysekil. 
Jag åkte hem till Patriks lägenhet å sov sen, mmm va jag älskar att vakna upp här!
Det är ju som mitt hem:) Sitter i soffan nu i P´s tröja som luktar hans parfym fortfarande.
Hahaha lite sjukt kanske men mysigt...

Nu måste jag försöka hitta något att äta, bakismagen vill ha mat!!  :)

Hoppas helgen varit kanon för er med!

Älskar dig P!

Puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0