Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Kärlek

Jag älskar tjejfilmer, verkligen älskar! Har precis kollat på 27 dresses, riktigt mysig film:)
Man kan drömma sig iväg å bara hoppas att allt blir som på film i verkligheten.
Ja, jag vet det är bara på film som det händer.
Men nej, jag har min drömprins här ju så jag tror inte det bara är på film, inte längre.
Att hitta nån som man älskar så mycket som jag älskar P är svårt, jag är lyckligt lottad.
Världens underbaraste kille är MIN! Bara MIN! :)
Det kommer bli tungt utan dig men klarar vi detta så klarar vi allt, du & jag....





Sleep tight

Vår sista natt ihop på nästan 5 månader, puh.

Love

Smulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0