Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!

Kämpar på så gott det går....

Nu har det gått två dagar sen min älskling åkte.
Jag försöker vara stark, oftast går det men ibland blir det jobbigt.
Mamma säger "bryt ihop å kom igen". Det får man göra då å då.
Jag har lovat att vara stark för din skull baby å det ska jag med, du är mitt allt!
Sista dagen (söndan) var nog en av våra bästa dagar nånsin, vi hade sååå mysigt.
Åt å drack, myste, kollade på tv, bestämde namn:), lyssnade musik, pratade, åh det va så mycket kärlek!
Har fått lite uppdatering om hur P har det i USA iaf, det är jätte kul. Men va avis man blir!
Vi ska åka dit nästa år, jag å P. Längtar redan dit faktiskt. Det kommer bli underbart.
Nu får jag börja fokusera på min resa ist, imon är det bara 2 veckor kvar tills jag åker, shiiiit!

Jossan fyller år idag, Grattis gumman! Ses på fredag :)

Love you sweetie

Puss Malin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0